De--Die.reismee.nl

mijn hele vaar ervaring tot nu toe op holland america line eurodam

min eerste dag aan boord was echt gekkenwerk... sochtends toen ik aan kwam was ik in volle verbazing naar men schip aan het kijken en ik had zoiets van what the fuck is dit mijn schip het was echt amazing groot schip niet normaal... voordat ik aan boord kwam moest ik eerst wachten tot dat all passagiers van boord waren euh dat heeft me zeker wel 45 min gekost om te wachten voordat al die mensen van boord waren...

toen uiteindelijk aangekomen moest ik wachten op een buddy zij heeft mij heel het schip laten zien en de plaats waar ik sliep en werkte maar ben der nu al bijn 3 weken en ik moet zeggen ik loop nog steeds verdwaald hier maar de meeste slapen eten werken weet ik te vinden :-)

mijn eerste wek werken was echt zo saai heel d week geen behandelingen omdat het super rustig was in de spa dus dn deed je in je tijd ofwel veel studeren of wel verkoop trainingen ofwel gewoon gezellig kletsen me elkaar het kan hier allemaal :-) zelfs als je geen behandelingn eb kun je rond lopen op het schip alleen je moet t wl melden omdat ze willen weten waar je bent...

mijn 2de week ja was goed eindelijk behandelingen was super blij maar toen ondervond ik al snel hele slechte communicatie met haar ik werd echt gek van der heb dat haar ook verteld maar ze snapte er niks van... als je zei could you explain me that please kreeg je als answer yeeh it s ok it ok euh what is ok en dan ja i don t answer you euh why not i ask you an question maar ja eind van deze week word ze overgeplaatst lucky me en de rest van het team want iedereen heeft er problemen mee...

deze week was hard werken maar ik heb t overleefd :-)

wanneer ik vrij was ben halve dag in alicante geweest alleen maar ff snel shoppen een pinautomaat een postkantoor en een supermarket :-) en toen weer terug naar de boot en had een hele dag vrij i barcelona was super leuk ben ooit al eerder in barcelona geweest en toen vond k het ni zo leuk omdat k ni wist waar k moest zijn maar dit keer heb k veeeeel meer gezien als voorheen dat beviel me wel alleen een nadeel het was een staking daar dus alle winkels waren gesloten :s dat was minder

dan me andere week heb k een volledige dag vrij gehad in monte carlo was echt super nice echt prachtig daar mooi uizicht maa wel heel duur we zijn hier met een tour bus mee geweest waar je alles kon bezoeken en deze tour bus reed zelfs op een stukje van de grand prix van volgende week we waren net een week te vroeg helaas :s maar ja volgende keer beter we hebben ieder geval hele mooie ferraris gezien genoten van het uitzicht en nu weer op zee verder aan het varen en aan het genieten van de leuke feestjes die we hier hebben aan boord ik hou wel van dit leven je bent altijd bezig wel hard werken maar je kan best goed verdienen door middel van je fooien dus we zien wel wat er gebeurd en hoe het verder bevalt het is nog maar me 3de week nu nog 8 maanden en een week e ik en weer terug in nl :-)

het eerste wat ik daar ga doen is een feestje bouwen met jullie :-)

ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en ik zou jullie graag allemaal horen hoe het gaat met jullie :-)

waneer me volgende verhaal gaat zijn geen idee is afwachten

groetjes

Reacties

Reacties

Gilberte Hendrickx

Hey Didi,

We (ome Theo en ik) volgen elke keer je verhaal en gaan regelmatig checken op facebook. Zo te horen lukt het allemaal en daar zijn we heel blij om. Zoals ik kan lezen heb je ook de kans om wat van de wereld te zien : de leuke steden en havens..... Geniet ervan. En geen last van zeeziekte? Waarschijnlijk niet. Op zo een grote boot zal je wel niet veel voelen denk ik.

Hier gaat alles goed, zijn gangetje. Altijd druk druk druk maar ook hier komt de vakantie in zicht. En van de maand nog enkele lange weekends.

Zo tot de volgende keer. En houdoe !

Groetjes,
Theo en Gilberte

Oma

Hallo Didi,
Hoe gaat het met je, ben je al gewend met werken, is het druk.
Heb je het naar je zin, slaap je lekker, leuke mensen om mee om te gaan, hou je het toch vol.
Ik heb een lijstje van je vader gekregen waar je allemaal naar toe gaat, dat is nog al wat.

Dikke kussen van mij,

Oma xxxxxxxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!