De--Die.reismee.nl

almost I`m going to londen

Het is nu zaterdag avond 17 maart, het voelt raar om thuis te zitten want de meeste onder ons weten dat ik bijna iedere zaterdag op stap ga of iets leuks ga doen :-) maar nu niet vol met spanning ben ik aan t aftellen om morgenvroeg naar londen te vertrekken.

Ik ben erg benieuwd wat mij te wachten staat ik hoop echt dat het meevalt en dat ik er maar 4 weken moet blijven en dan aan board kan van een cruise ship :-) we gaan er ons best voor doen meer kunnen we niet doen... ik ben zoiezo al trots op mezelf dat ik deze stap heb overwonnen en dan uiteindelijk besloten heb om weg te gaan... Zoals de meeste onderons wel wisten dat Didi niet lang in eigen land kon blijven :-) mocht dit uiteindelijk niet lukken dan komen we gewoon weer terug naar NL maar we will see I don`t know what the future brings to me... :-) I will do my best!!

Dus zodra ik in Londen ben zal ik proberen om dit bij te gaan houden en de meeste weten hoe ze mij moeten bereiken!

Dus people see you all at february 2013!!!

bye bye I will thinking bout you!!!

xxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!