De--Die.reismee.nl

relaxen in warnemunde

de zon schijnt het is erg mooi deze dagje ben met men maatje kevin heel de dag op pad en op dit moment zijn w cocktails aan t drinken erg relax en telling about crazy stuff whats going on... he didn`t expect that i`m a very crazy person :-) envoor de rest op t schip ja dat lijdt zo zijn leven elke dag hetzelfde maar ook heel veel fun op t werk maar deze cruise gaat erg lekker met men target ben er nog niet maar ik ben heel erg trots op me zelf wat ik behaald heb :-)

wat ik wel kan vertellen we hadden onderussen weer een crewparty maar dat was niet zo heel geweldig ik werd beetje lastig gevallen door paar kerels maar goed heb mezelf wel kunnen redden en heb ondertussen al heel wat vrienden daar dus die kunnen me altijd wel helpen ik ken nu onderhandal de helft vanindonesia people van het schipleven echt super toffe mensen... maar de 2 eerste crewparty waren beter...

en dan is er zo drama queen aan boord echt verschrikkelijk wat je ook doet voor haar het is nooit goed dus ik ben blij voor mezelf dat k niet teveel met haar moet samenwerken want ik negeer haar op dit ogenblik ben er echt helemaal klaar mee... zelf was ik de deur aan het open houden voor haar omdat ik vriendelijk wilde zijn en zelfs dat vond ze niet goed ik dacht bij mezelf jeeeetje wat wil je dan maar goed er zijn heel veel andere mensen waar ik het gelukkig wel mee kan vinden en gezellig heb :-)

en ja de rest als je iets wilt weten vraag het gewoon aan me want het is heel moeilijk om alles te herinneren in een verhaal er gebeurt iedere dag wel wel iets :-)

dus vraag maar raak zou ik zeggen ik zal je antwoord geven en ik heb nog 21 cruises left en dan ben ik back in town jeeeeeej didi back in the house lets party!!!!!!!!!

groetjes knuffels kisses from me!!!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!