De--Die.reismee.nl

transfer to the rotterdam

goodmorning everyone...

na 3,5 maandop de eurodam gewoond en gewerkt te hebben werd ik overgeplaatst naar de rotterdam of ik het nu leuk moet vinden of niet ik heb geen idee maar wat ik wel weet is dat ik de eurodam zeer zeker ga missen en vooral men vrienden die ik daar heb leren kennen was een super tijd en nu weer helemaal opnieuw beginnen is moeilijk en is eigenlijk niks voor mij ik hou niet van plotselinge verandering de bestemmingen waar hun naartoe gaan is voor mij niet zo heel boeiend meer meer als de helft heb ik al gezien ze gaan paar maanden naar noorwegen dan spanje canarische eilanden, portugal, engeland en aruba bonaire curacau tortola,....

het enige wat wel positief is dat ik waarschijnlijk me eigen behandelkamer krijg met eigen kolom dus geen split meer met andere mensen... dus ja we zien wel ze hadden me eigenlijk nooit mogen weghalen op de eurodam... maar ze hadden op de rotterdam een nlse nodig maar wat vrij veel onzin is want uiteindelijk gaat t alleen maar om geld...

ik zal wel zien wat k ermee ga doen heel misschien komt onze oude fintess instructor naar de rotterdam als hij komt dan blijf ik zeker hij was men maatje en men vriendje zou ook naar de rotterdam komen na zijn vakantie thuis dus ben benieuwd water allemaal gaat gebeurd...

en als het me ni bevalt moet ik mezelf ni zoveel zorgen maken ik kan van het schip wandelen we zijn iedere week wel een keer in rotterdam :-) dus mensen die zich vervelen rotterdam is niet zover dan kun je me komen bezoeken :-) ik wil t wel van te vore op tijd weten... :-)

na gisteren 3 vluchten gehad te hebben was echt verschrikkelijk van helsinki to stockholm van stockholm to oslo en van oslo to alesund en ook bijna in oslo me vlucht gemist te hebben was ik veilig aangekomen in me hotel maar het lijkt net alsof of ik in de kerk leef...

nu nog ff relaxen het schip ligt 5 minuten van men hotel dus moet alleen zorgen dat ik aanwezig ben voordat ze weg zijn... :-)

maar people ik mis jullie verschrikkelijk ergens wilde ik dat me 9 maanden voorbij waren... maar ben bijna op de helft 5,5 maand te gaan :-)

take of yourself!!!

Reacties

Reacties

ma

van de ene kan toch ook leuk didi, als je naar tortola vaart kun je boed bezoeken weet zeker dat hij dat heel erg leuk zou vinden. ook positief is dat je je eigen kamer krijgt, niet dan? weet trouwens ook wel zeker dat je snel nieuwe vrienden zult maken, hoop voor je dat je maatje er ook op komt, dat is dan extra gezellig. we duimen voor je, het komt vast wel goed. groetjes

Didi

we zullen wel zien ik mis men vriendje dat is wat ik zeker weet... :s hij behandelt me als een queen :-) en nu zit ik vast in alesund ze hebben me waarschijnlijk de verkeerde vlucht gegeven me schip komt pas morgen... ja ik kan boed bezoeken als k vrij heb... als het zover is zal ik wel contact met hem maken...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!