De--Die.reismee.nl

een emergency drill it was fun

today we had an emergency drill like usual but this time was so funny first the emergency alarm going like this tuuut tuuut tuuut tuuuutt tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut yes now i am awake thank you people... and they were talking yeeeeh if you coming in your raft you first you tak 2 sea sickness pill and i was thinking and told to my collega yeeeeh rihgt if you take 2 sea sickness pill and than you fall in sleep and than you wake up and there is nobody any more :-) and than they were finished and i told them yeeeeh thank you for coming thank you fr leaving :-)

but for the rest yeeeeh its ok my body is already half dying but yeeeeeh still 7 monthesi m curious how i m going to do that....

now it s your turn people tell me something funny what happend during your life and sorry i almost speaking no dutch any more :s

greeeeeeettttttzzzzzzzzz

wies.vandeluijtgaarden@gmail.com

He, je raad het nooit. Zitten we rtl 4 welkom aan boord te kijken en ja hoor naast de kapitein DIDI in beeld. Je ziet er geweldig uit meid, leuk je weer gezien te hebben, we kijken aanstaande zaterdag zeker weer. Je krijgt ook de groetjes van de oude buren, zaterdag nog gefeest. Ze volgen je verhalen en fotos en vinden het heel erg leuk voor je. groetjes ma en bert

Didi

ik op tv dat moet een ramp geweest zijn... ik had gewoon pech dat die hotelmanager achter me stond :s