De--Die.reismee.nl

week 1

ja wat zal ik er over zeggen nadat mijn vliegtuig in londen aangekomen was had ik een taxi gereserveerd maar geen idee waar tie was ik zag niks dus i had zoiets van ja sorry als k jullie ni zie dan maar even zoeken waar ik heen moet ben uiteindelijk met een andere taxi gegaan maar geuss what he didn t know where my destenation was whahaha dus ik had zo iets van nee dat meen je ni ik mee aan t zoeken geweest waren we heel dichtbij stopt hij zen taxi vroeg ie t aan iemand hij heeft ons toen de weg gewezen dus ik zag dat het dichtbij was dus ik had zoiets van weet je ik loop dat stuk wel maar nee men taxi chauffeur liep mee met me koffer erg handig maar was ni nodig geweest

toen ik aan het inchecken belde ze van de taxi die k gerserveerd had waar k was maar ja ik was er al whahaha ze waren me kwijt...

tijdens het inchecken al een van me roommates ontmoet het was een roemeens meisje zeis aardig en dan daarna had k ook een canadese op men kamer zij is ook heel aardig. maar ondertussen al heel veel mensen ontmoet, mensen uit spanje,duitsland,canada, austrialia, uk, roemenie en jaja je raad het nooit zelfs uit NL en Belgie :-)

de hotelkamer stelt niet veel voor het is klein weinig ruimte maar wel om te overleven het eten bwa ook niet zo spectaculair maar ja we will survive :-) but we leaving at sunday at a guesthouse we will see of het daar beter is ze vertellen dat je wel beter eten hebt en een beter bed beter internet en meer ruimte hebt..dus ik ben benieuwd..

en op school ja het zijn lange zware dagen ik moet zelfs in het weekend naar school maar vanaf volgend weekend zal ik de meeste weekenden vrij zijn dus als iemand naar londen wil komen let me know :-)

every morning wake up at 6 or 7 going to school till 17.30u then we eat something and then ooooh no we don t have free time we have to study...

but my 1 entrance exam i pass and for my practice deep tissue massage also so i m very happy about that so i hope so thati leave fast to a ship but we will see...

next week i have to do facials so i will see how that is... but longer as 5 weeks here in londen no thank you! they are so strict in everthing you will do that and this en blablablbla but agian i hope so that i will here survive i will really do my best for it!!! i m going for it!

zo nu is het weer wl ff genoeg zal het proberen bij te houden maar ik kan niks beloven heb niet zo heel veel tijd hier...

ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat daar in NL en ook belgie en ja hoor ik miss julie al wel hoor vooral de leuke feestjes iedereen die weet ondertussen wel hoe mij soial life er uit ziet whahaha maar ik kan straks heel trots op mzelf zijn ik kan zelfs zeggen dat ik i de uk naar school be gegaan :-)

i will sleep now i m very tired!! see you all on the internet...

bye bye xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!