De--Die.reismee.nl

week 2

jeeeej ik heb men 2de week weer overleefd begin al weer aan week 3 maar week 2 was niet zo heel leuk had denk ik last van wat heimwee en terwijl ik al men examens behaald dieik moest behalen kreeg ik bij dag 2 van men 2de week een blackout van onderdelen die ik al wist maar ja helaas ik wist niks meer ben gelijk terug gestuurd naar men eerste week dat was niet leuk terwijl ik alles al behald had...alle informatie weer opnieuw nee was niet leuk :s maar goed uiteindelij ben ik maar 3 dagen terug geweest nar men week 1 en ook dit heb ik weer met vol positieve moed overleeft was niet sleht om het nog een keer te horen en te oefenen ben nu nog zekerder geworden van men aak weet nu tenminste echt waar ik mee bezig ben...

soms vraag ik me nog wel eens af waar ben ik aan begonnen maar dan denk ik daar naast ook wel ja wie wil nu niet heel wereld rond reizen en ervaring op doen in het buitenland het is zo anders hier thuis is het iedere keer dezelfde routine slape opstaan werken weekend tijd uitgaan of niks doen of iets leuks doen hier is t zo anders je leert zoveel mensen kennen van verschillende nationaliteiten je leert hun cultuur kennen hun gewoontes echt heel interessant... :-)

ben ook zaterdag met een paar meiden hebben we londen bezocht het was zo supere leuke dag men engels word er steeds beter op ik moest die dag wel engels praten had geen nlse meiden bij me :-) het was een goeie oefening ik heb t met handen en voeten uitgelegd maar die meiden guess what die begrepen me gewoon was zo fijn gevoel :-) hebben buckhimg palace, london eye, the parliament, church en natuurlijk m & m world bezocht was leuk :-) ook al houd ik niet van chocolade het was zeer leuk om t gezien te hebben zoveel chocolade had k nog gezien heb er ook fotos van maar die komen later ol geen tijd om ze in me compter te loggen moet nog studeren we willen natuurlijk wel eind van de week men badge en certificaat behalen daar gaan we voor... :-) laten allen een kaarsje branden zou ik zeggen :p maar hier word iig veel gestudeert heb nog nooit niet zoveel in men leven gestudeerd whahaha :-) maar ja laten we zeggen het is voor een goed doel!

en voor de rest we hopen dat we snel op een schip zitten en wat betreft bij mijn gusthouse bevalt me zeer goed heel veel ruimte leuke mensen lovely food ik kom hier niks tekort :-)

en voor diegene die van cakejes houden kom allen naar londen toe want die zijn hier super lekker!!! ben er verliefd op geworden maar aangezien het niet goed is voor de lijn dan koop ik ze maar niet... maar ik weet zeker als je ze proeft kom je zoiezo wel in de verleiding :p

en zaterdagavond ben i met men 2 kamergenoten iets gaan eten hier in de buurt het was really nice food en super gezellig... ze zijn afentoe saai maar goed dat hoort erbij :-) over t algemeen zijn ze wel erg leuk... maar ik mis men oude kamer genoot zij was zp nice en sweet lovely girl :-) ik zie der alleen nog maar op school....

maar ik ga verder studeren veel groeten en kusjes van mij uit engeland!!

see you xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!