De--Die.reismee.nl

week 3

mmm ik ben nog steeds in london maar ik hoop snel te vertrekken naar een schip ik moet alleen men praktijk examen nog afleggen en dan mag k me tijd hier uit zitten ik eb nog school krijg nog les maar dat is alleen uitleg over die bepaalde behandeling verders geen examen meer te doen..

ik hoop ergens dat ik naar de holland america line mag zij varen mooie cruises bahamas caribean, amsterdam, scandinavie, miami, evtueel ook alaska

maar ik heb in de wandelgangen gehoord dat de meeste NL daarop terecht komen en zeer zeldzaam zijn :-) we wachten dus nog ff :-)

maar afgelopen weekend ben in belgie en nederland geweest was echt leuk om iedereen ff weer terug te zien heb er van genoten thank you people! now i will be back next year end january or beginning february :-)

ik ben ondertussen me school wel gewend echt leuke mensen elke dag een volle dag met humor zonder de trainers die zijn afentoe echte biatchen zo hard allemaal maar goed het is maar enkele weken uit heel je leven dat overleven we wel :-)

verder niet veel te vertellen ik hoop dat jullie eens gaan reageren en dat ik snel mag vertrekken :-)

seeyou!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!