De--Die.reismee.nl

week 4

ja die is wel goed verlopen ik heb al men exmens afgerond en ja ja ook allemaal behaald ik ben nu volledig geslaagd en in bezit van een badge en certificaat wat later tussen men fotos zal staan..

nu ben ik alleen aan het wachten op men schip en voor de rest veel herhalen en oefenen omdat je het perfect moet kunnen voordat je aan boord gaat :-)

verder in deze week veel gelachen met de kerels van de fitness die gingen schoonmaken was super grappig om te zien en ook gingen we met deze kerels beetje geintjes uit halen ja het was gezellig :-) het is niet alleen maar studeren ook zo nu en dan socializen :-)

ik en niet sociliazen whahaha ik denk dan dat ik helemaal gek word :-) er moet gewoon gesocialized worden maar toch het stappen met vrienden en gek doen mis ik toch wel een beetje maar ik weet ook heel goed waarom en waarvoor ik dit avontuur aaga en allemaal doe ik hoop dat deze droom heel goed voor me mag uitpakken maar dat kan ik pas vertellen als k daadwerkelijk op schip ga :-) hopelijk op de holland america line waar k super graag heen wil :-)

oooohja raar maar waar ik wist niet wat ik zag er zit bij ons op school een mannelijke nagelstyliste ik heb stiekum toch wel heel hard moeten lachen :-)

ooohja ik ben ook ge restyled geweest men haar is nu stuk korter en was helemaal apart opgestoken alleen bleef knippen en knippen ik had zoiets van stooooooooop met knippen ik wil t ni heel kort en uiteindelijkdat ze stopte was het scheef :s maar gelukkig zag de lerares dit en moest ze het gelijk knippen alleen als gevolg het is redelijk kort nu maar ja we hebben 9 maanden om dit weer te laten groeien :-)

voor de rest wil ik eigenlijk heel graag weten hoe het daar is in NL en in Belgie dus laat een reactie achter zou ik zeggen ook ik ben heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat?????

groetjes xxxxxxxx ik denk aan jullie

Reacties

Reacties

Pa

Zal ik als eerste een berichte sturen, misschien volgen er nog heel veel meer, van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten en hopelijk mag je gauw gaan varen,
we horen het nog wel wanneer je vertrekt,
heel veel succes en veel geld verdienen van ons, Pa, Trudy en kids zie url

http://www.youtube.com/watch?v=G7C7-Ijo93Q

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!