De--Die.reismee.nl

week 5

hallooo allemaal

week 5 is heel goed verlopen ik kreeg op de donderdag ineens me details dat ik naar een schip mocht jeeeeeeeeej was super blij had t ni verwacht ik zei zelfs tegn de teacher huh echt waar :-) dus in mijn details stonden dat i vrijdag nacht moest vliegen vanaf london heatrow naar lissabon in portugal en daarvan een connecttie vlucht had naar funchal de madeira eilanden ook in portugal en daar had ik een hotel en dat hotel is echt super mooi mooie kamer double bed ja ik had ineens een vakantie gevoel en ja ja raar maar waar maar de zon scheen zelfs hier en het was 25graden dat kon ik ni laten liggen om daar ff van te profiteren ben ff langs t strand gelopen heerlijk uitgewaait mooie foto`s getrokken ja ik was ineens ff vergeten waarom ik hier was :s maar dat heb ik weer snel weer terug opgepakt dat ik hier ben om hard te werken veel van de wereld te zien en hopelijk ook nog wat geld te verdienen...

dus ben benieuwd want vanaf morgen zondag ben ik bang dat het contact ff ga verminderen want ik ga naar de holland america line de eurodam diegene die me willen volgen waar ik heen ga kijk allen op www.vacationstogo.com als je der niet uit komt bel of contacteer adje men vader hij weet er alles van :-) en ik kom zelfs nog regelmatig in amsterdam dus diegene me dan willen zien en ik ben vrij kom allen naar amsterdam :-)

ben zeer benieuwd hoe het gaat verlopen de zenuwen zijn er wel een beetje maar jij ik kan niet meer doen als men best ik werk al zolang met men eigen klanten en zoveel ervaring al gehad met verschillende klanten het moet mij wel lukken :-) ik ga der voor knokken

dus people als je me mailt of anders contacteert ik moet er ff bij zeggen het zal vanaf nu veeeeeeeel minder contact zijn omdat ik op zee geen bereik heb..

love you people!!! see you all :-) take you care of your self!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!