De--Die.reismee.nl

leven aan boord

helloooo everyone

ik weet eigenlijk nimeer zo goed wat ik hier moet zette maar ik ben ondertussen al in denemarken, duitsland, estland, rusland en finland en morgen zijnwe in stockholm waar ik vrij ben ik ga ff kijken daar wat daar te beleven valt :-)

mar het leven op schip bevalt me wel alleen ik weet bijna zeker dat ik me straks ga vervelen wanneer ik terug ben in NL want hier sta je meestal vroeg op als je vrij bent ga je ht land bezoeken waar je dan bent als je moet werken ga je werken als je klaar bent met werken dan zit je ofwel in de crewbar ofwel zit je een feestje te bouwen in de gang waar we wonen steinerville is zeer bekend hier iedereeen weet waar we wonen zijn altijd veel feestjes hier afscheidsfeestjes verjaardagsfeestjes...

je geraakt echt aan mensen gehecht ik weet nu al dat ik sommige mensen hier echt wel ga missen waar je ook maar kom iedereen praat met je maakt grapjes met je er hangt hier echt een hele goeie sfeer...

ik kan jullie wel een paar idiote dingen vertellen...

ik verdwaal nog al veel op schip wahahha ik was op een avond aan het rondlopen en toen realiseerde ik me dat ik de weg kwijt was... toen rondje gelopen en toen op het einde opende ik een deur in het midden van het restaurant waar we altijd eten... het was echte een domme actie van me maar ja er zijn wel meer domme acties gebeurt denk maar aan hoe de meeste vrienden van me mij kennen dan kun jezelf wel inbeelden :-) denk maar aan didi acties :-)

en op t werk ja gaat goed allemaal leuk en aardig ik ga onze fitness instructor missen hij is me maatje ondertussen geworden op schip altijd fun met hem maar ja hij vertrekt in juli dan is ht einde van zijn contract :s maar ja ik zal het wel overleven straks als het daar bij jullie in nl of belgie winter is zit ik lekker in de caribean :p

foto`s komen zo snel mogelijk wanneer ik aan land ben want dit internet aan boord is te traag om fotos te uploaden... :s

you will here from me other time!!

bye bye xxx

Reacties

Reacties

tante gilberte en ome Theo

Hoi Didi,

Ik heb gehoord dat alles goed gaat van jullie Pa en Oma. Normaal hadden we vandaag tot in Amsterdam gekomen maar blijkbaar ging het niet door. Vandaar toch even mijn berichtje.
Ik volg elke keer jouw reisverhaal en af en toe lees ik ook op facebook. Hier alles goed. Het weer is al wat beter maar echt zomerweer moet nog komen denk ik.
Allez geniet nog van je reis en tot de volgende keer .....
Groetjes,
Theo en Gilberte

Didi

Ja buiten het zeeziek zijn gaat alles hier wel goed :-) nee die zaterdag moest ik vroeg beginnen met werken dus had helaas geen tijd maar jullie kunnen 10 augustus tot hier komen als jullie willen...

mmm lekker dat het beter weer word daar ik zit ni echt in het goeie weer ben nu rondom engeland dus daar is het meestal niet zo mooi weer maar straks als jullie winter hebben ben ik in de caribean :-)

groetjes leuk dat jullie een bericht hebben achter gelaten

leven me 2 neven ook nog? :-)

tante gilberte en ome theo

Hoi Didi,

De twee neven leven nog maar zijn een beetje moe gewerkt na Heilig Bloed. De eerste zondag was het weer niks en is de stoet niet uitgegaan. De woensdag en zondag daarop was het heel druk en zodoende hebben ze hard moeten werken. Nu is het weer even gewone dag maar straks komt er weer de proclamatie en het inzetten van het bouwverlof aan dus dat wordt ook weer druk.
Hier is het weer ook alweer bwahh : zo te vergelijken met in Engeland denk ik dus geen vette.
Afgelopen zondag nog even de verjaardag gevierd bij jullie pa. Was gezellig.
IK kijk regelmatig jou foto's en lees jouw verhalen. Dus wordt vervolgd vanuit België.
Groetjes,
Theo en Gilberte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!