De--Die.reismee.nl

het nieuwtje van de week ongelooflijk hoe het kan gebeuren

tot zo ver mijn verhaal van de week het is een hele slechte cruise bijna geen mensen in de spa wat niet echt leuk is want dan doe je ofwel jezelf promoten maar dat betekent eigenlijk 15 minuten een nap houden en jezelf op sluiten in je badkamer :-) of walking around the ship having a chat with crew people iig ergens waar je niet betrapt kan worden want jezelf promoten schiet niet op omdat de gasten alle papieren al n hun cabin hebben...

en als we ons verbergen in onze behandelkamer dan houd er een de wacht en de ander slaapt voor 15 minuten of meer en dan wisselen we weer zodat we ni betrapt worden :-) dus tot zo ver ni echt heel ver werk wat ik meestal doe is mensen vervelen waar ik de laatste tijd best goed in geworden ben just teasing and kidding with the crew :-)

en dan ongelooflijk ik weet ni wat er gebeurt is maar er waren 2 nachten achter elkaar dat ik in een hele diepe slaap was.. de eerste nacht ging ik pringles eten zonder dat ik er besef van had het was pas in de morgen dat ik me ging afvragen wat is er last night gebeurd...

en toen de 2de nacht geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg maar midden in de nacht viel ik uit bed van boven naar beneden in men diepe slaap... men kamergenoot dacht dat ik dronken was maar dat was ik totaal niet gewoon in een diepe slaap dus zij vroeg alles ok didi het enige wat ik me kan herinneren is dat ik ja zei terug naar boven klom en dan weer verder ging slapen en de volgende ochtend was dat hetnieuwtje van de dag omdatde meeste mensen zich afvroegen waar die blauwe plekken vandaan kwamen whahaahahaha ik kon er wel mee lachen een typisch didi ding :-)

gisteravondwas er een party was really amazing had a lot of fun with the people en een prive haarstyliste was cool mehaarzat iig weer goed :-)

en dan wat betreft de gasten sommige zijn echt raar als je alleen maar zegt goodmorning dan zeggen hun al gelijk van noi dont want anythingeeuhhh halloooo ik zeg alleen goeiemorgen ik ga je niks verkopen :-)

dat is het zo ongeveer wel denk :-)

nuis jullie tijd om ervaringen met mij te delenwat er gebeurt is de laatste maandenals jullie willen.....

EN NOTEER HET ALVAST MAAR 26 JANUARI BEN IK BACK IN TOWNMET EEN NICECOLOUR omdat ik van de caribean terug kom en dan is het winter bij jullie :p

xxxxxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!