De--Die.reismee.nl

voor diegene die mij post willen sturen :-)

helloooo

na een paar dagen goed ziek zijn geweest (en nee geen zeeziek) ben ik weer bijna helemaal beter dus kan ik er weer met volle energie er tegen aan deze cruise word mijn cruise vorige cruise was ik zo goed gestart met volle energie ik en mijn partner wij hadden echt team work en dan besluit me lichaam om ziek te worden dat was effe flink balen maar ik geef niet op ik blijf er energie in steken om dit keer boven men target te komen...

voor de rest ni veel te vertellen tijdens het ziek zijn niet veel meegemaakt... alleen in bed gelegen en geslapen :-)

maar voor diegene die geinteresseerd zijn om mij post te sturen dat is mogelijk alleen moet je ff kijken waar we op dat ogenblik zijn ik zal t proberen om hier op men pagina het bij te houden met een update

deze cruise gaat naar

4/7 copenhagen denmark

5/7 seaday

6/7 taillin estonia

7/7 saint petersburg russia

8/7 saint petersburg russia

9/7 helsinki finland

10/7 stockholm sweden

11/7 seaday

12/7 warnemunde germany

13/7 kiel germany

14/7 copenhagen denmark

15/7 seaday

16/7 taillin estonia

17/7 saint petersburg russia

18/7 saint petersburg russia

19/7 helsinki finland

20/7 stockholm sweden

21/7 seaday

22/7 warnemunde germany

23/7 kiel germany

24/7 copenhagen

25/7 warnemunde voor diegene die misschien mij willen komen bezoeken laat iets weten :-)

26/7 warnemunde

27/7 taillin

28/7 saint petersburg

29/7 saint petersburg

30/7 helsinki

31/7 stockholm

1/8 taillin

2/8 russia

3/8 russia

4/8 helsinki

5/8 seaday

6/8 warnemunde

7/8 kiel

8/8 copenhagen

9/8 seaday

10/8 AMSTERDAM!!!!! :-)

adress voor de volgende havens

amsterdam

burger port agencies b.v

4,sardinieweg 1044 AEamsterdam

p.o box 182

1000 ad amsterdam

copenhagen

maersk broker k/s

midtermolen 1

copenhagen 2100

denmark

kiel

sartori & berger

wall 49/51

d-24103

kiel 24103

germany

stockholm

lindholm cruise serice ab

frihamnsgatan 27, 3rd floor

stockholm se- 115 56

sweden

vergeet er niet bij te zetten dat het schip ms eurodam is van holland america line en mijn naam

Reacties

Reacties

ma en bert

hoop dat je weer helemaal beter bent,laat iets meer weten waar je allemaal bent geweest en gezien hebt. hoop dat je toch regelmatig vrij bent als je aan wal bent. veel plezier

Smithe300

Howdy! This article could not be written any better! Looking at this post reminds me of my previous roommate! He constantly kept preaching about this. I'll send this information to him. Fairly certain he's going to have a good read. Thanks for sharing! ededaebeecfefecc

Pharmd367

Very nice site! cheap goods http://oixypea2.com/qxqsrtq/4.html

Pharmg659

Very nice site! [url=http://opeaixy2.com/qsqsrta/2.html]cheap goods[/url]

Pharmc638

Very nice site! cheap goods

Pharmg766

Very nice site! [url=http://yieopxa2.com/yxyaovx/2.html]cheap goods[/url]

Pharmc943

Very nice site! cheap goods

Pharma343

Very nice site!

Pharmc500

Very nice site! cheap goods

Pharmk305

Very nice site! [url=http://apeyixo2.com/ysyaovs/2.html]cheap goods[/url]

Pharmg682

Very nice site!

Pharmg430

Very nice site!

Pharmc936

Very nice site! [url=http://ypxaieo2.com/rrqsro/2.html]cheap goods[/url]

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!